Zákaznická podpora
Máte otázky? Rádi Vám pomůžeme.
Odpovede na bežné otázky týkajúce sa nákupu
Objednávky a doprava
Zboží, které je skladem expedujeme zpravidla do 48 hodin. O odeslání Vás budeme informovat emailem.
Účet si můžete vytvořit po prokliku do sekce „můj účet“
Dodací adresu můžete před uskutečněním objednávky změnit v sekci „můj účet“. Pokud potřebujete změnit adresu u již vyřizované objednávky, prosím, kontaktujte nás.
Stav Vaší objednávky můžete zjistit v sekci objednávky na stránce „můj účet“ Po odeslání Vám je zároveň odeslán odkaz k sledování stavu zásilky u dopravce.
Objednávka na naší stránce umožňuje dodání do České Republiky. V případě doručení na Slovensko, využíjte prosím stránku MňauShop.sk
Pro odeslání mimo Českou Republiku nás prosím kontkaktujte.
Platby zpracovává licencovaná třetí strana, nemáme tedy informace o Vašich platbách k dispozici.
V případě, že je všechno zboží skladem, je expedováno ihned najednou. V případě produktů, které nejsou ihned skladem, Vás budeme obratem informovat.
Pokud potřebujete zboží vyměnit
Vrácení a výměna
Na všechno zboží od nás se vztahuje záruka a možnost zboží vrátit do 14 dní bez udání důvodu.
V případě větších objednávek se může jednat o dárek přibalený k objednávce 🙂 Pokud naopak v balení něco chybí, bezodkladně nás prosím kontaktujte.
V minimálním počtu případů může dojít k poškození při dopravě. Pokud je zásilky viditelně poškozena, odmítnětě dopravci převzetí a informujte nás. Pokud jste zboží již převzali, napište nám a pokusíme se situaci co nejrychleji vyřešit.
Zboží zaslete na naší adresu. Přesné informace naleznete na stránce OBCHODNÍ PODMÍNKY
V ideálním případě popište svůj problém na mail info@www.mnaushop.cz. Jsme k dispozici i na sociálních sítích.
Napište nám správnou dodací adresu na mail info@www.mnaushop.cz
Objednávku je možné zrušit pouze do 24 hodin od jejího odeslání. Expedovanou objednávku nelze zrušit.
Ano, dodání bude ovšem trvat déle. O přesném termínu dodání Vás budeme informovat.